موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 12 |
علوم اجتماعی 4 |
مدیریت 4 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 21 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
طراحی الگوی محتوای پیامهای تبلیغاتی در عصر همگرایی رسانهها به روش آمیخته اکتشافی
نویسنده : خانزاده، ارسلان ؛ ابراهیمپور، علیرضا ؛ بنیهاشمی، سیدمحسن ؛ دیندارفرکوش، فیروز ؛ نویسنده مسئول : علیشیری، بهرام ؛
مجله : پژوهش های ارتباطی » پاییز 1400 - شماره 107 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (33 صفحه - از 9 تا 41 )
کلیدواژه ها: رسانه تبلیغات دیجیتالی شدن محتوای پیام همگرایی رسانهها
-
2.
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوۀ ارائۀ پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد)
نویسنده : خانزاده، ارسلان ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ نویسنده مسئول : علی شیری، بهرام ؛
مجله : رسانه » زمستان 1399 - شماره 121 رتبه علمی-ترویجی/ISC (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دیجیتالی شدن محتوای پیام همگرایی رسانه ها
-
3.
مقایسۀ کیفی سواد رسانهای با فیلترینگ اطلاعات در فضای مجازی در بین دانش آموزان دختر و پسر شهر ایلام از دیدگاه اساتید زن
نویسنده : کوهی، کیومرث ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : نیرومند، لیلا ؛
مجله : پژوهش نامه زنان » زمستان 1398، سال دهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 191 تا 207 )
کلیدواژه ها: بعد شناختی سواد رسانه ای بعد اخلاقی بعد احساسی فیلترینگ اطلاعات
-
4.
استراتژیهای مدیریت دانش در صنعت نشر
نویسنده : سجادی جاغرق، سید عبدالله ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ رضایی، مصطفی ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » بهار 1394- شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (8 صفحه - از 45 تا 52 )
-
5.
بررسی میزان تأثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبر آنلاین، مهر و آنا)
نویسنده : سجادی جاغرق، سید عبدالله ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ ابراهیمی، چکاوک ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1393 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها: عملکرد استرس فشارهای روانی خبرگزاری خبرنگار
-
6.
بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها: مخاطب سانسور رضامندی مخاطبان وظایف وسایل ارتباط جمعی
-
7.
عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (12 صفحه - از 101 تا 112 )
کلیدواژه ها: مخاطب رضایتمندی روزنامه ایران روزنامه همشهری
-
8.
بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جهانبازی گرجانی، طیبه ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » بهار 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها: تلفن همراه رسانه های فردی ارتباطات کامپیوتر(cmc) ارتباطات چهره به چهره
-
9.
بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ نورمحمدیان، منیره ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » پاییز 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها: پارکهای علم و فناوری روابط عمومی سایر دانشگاهها پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی دانشگاههای منتخب (مادر)
-
10.
شفافیت اطلاعاتی، کار ویژه ی اصلی رسانه های جمعی در برابر افکار عمومی (با تاکید بر هدفمندی یارانه ها)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ الوندی، هومن ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها: افکارعمومی شفافیت اطلاعاتی منبع اطلاعاتی نگرش به هدفمندی یارانه ها