تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
بررسی میزان بهره مندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکه های رادیویی ایران
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ مظفری، افسانه ؛ توکلی، فاطمه ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: اوقات فراغت رضایت مخاطب شناسی شبکه رادیویی بهره مندی از رادیو
-
بررسی نقاط ضعف تبلیغات
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ حسینی، محمد ؛
(10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها: تبلیغ ارتباط پذیرش پیام
-
امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: واحد تهران شرق - قیام دشت)
نویسنده : رحمان زاده، سید علی ؛ هاشمی، سید محمود ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات جامعه اطلاعاتی روابط عمومی روابط عمومی الکترونیکی چالشها و موانع روابط عمومی الکترونیکی
-
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ ملکیان، نازنین ؛ شاهکوهی، سبیکه ؛
(12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها: تبلیغات مخاطب مصرف گرایی اثرات
-
بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر
نویسنده : سمیعی، علی ؛ طاهری، علی ؛
(10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها: سینما تحلیل محتوا پست مدرن فراروایت ها فیلم آلزایمر
-
شفافیت اطلاعاتی، کار ویژه ی اصلی رسانه های جمعی در برابر افکار عمومی (با تاکید بر هدفمندی یارانه ها)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ الوندی، هومن ؛
(14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها: افکارعمومی شفافیت اطلاعاتی منبع اطلاعاتی نگرش به هدفمندی یارانه ها
-
بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی
نویسنده : تربتی، سرو ناز ؛ نصیریان، فضه ؛
(10 صفحه - از 79 تا 88 )
کلیدواژه ها: اعتماد اخبار بی بی سی فارسی عوامل تاثیرگذار
-
مقایسه چالش ها و فرصت های شغلی زنان روزنامه نگار با زنان غیر روزنامه نگار در حوزه ارتباطات
نویسنده : دادگران، محمد ؛ دلاور، علی ؛ شمس غیاثوند، افسانه ؛
(10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها: ارتقای شغلی رضایت شغلی امنیت شغلی شکاف آگاهی زنان روزنامهنگار
-
بررسی ساختار شبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی
نویسنده : بخشی، بهاره ؛ طاهریان، مریم ؛ واحدناوان، عارف ؛
(10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی بازار پیام فلیکستر فتکی
-
بررسی واقعیت های فرهنگی تاجیکستان در مطبوعات ایران
نویسنده : ظاهری، مهناز ؛
(8 صفحه - از 109 تا 116 )
کلیدواژه ها: تاجیکستان عناصر فرهنگی مطبوعات ایران انعکاس واقعیات نوع جهت گیری محتوای نظری تعاملی
-
بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380
نویسنده : کاوسی، اسماعیل ؛ حیدری روچی، مینو ؛
(16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها: بحران خبر خشکسالی مدیریت بحران گزارش بحران آب میزگرد مطبوعاتی کنفرانس خبری زیرنویس تلویزیونی
-
نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری
نویسنده : گیوریان، حسن ؛
(8 صفحه - از 133 تا 140 )
کلیدواژه ها: فساد اداری رسانه های جمعی
-
بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران
نویسنده : رسولی، محمد رضا ؛ نوری هشجین، حسین ؛
(14 صفحه - از 141 تا 154 )
کلیدواژه ها: روزنامه ارزشهای خبری اصول خبرنویسی ماهیت خبر ساختار خبری
-
رسانه ای شدن سیاست
نویسنده : آذری، طاهره ؛ رضوی دینانی، ابتسام ؛
(14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها: برجسته سازی رسانه ای شدن سیاست جاروجنجال متخصصان چرخش افکار سیاست رسانه ای شده تولید رضایت