کلیدواژه پیادهسازی راهبرد ایجاد برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی