مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 3 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه
-
3.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
4.
نویسنده : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمزایای رابطه ایکیفیت رابطهتبلیغات توصیه ایمشتریبانکمشتریانتبلیغاتتوصیهایرفتاررابطهکارمند
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی