موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 10 |
علوم اجتماعی 2 |
تربیت بدنی 2 |
اخلاق 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 15 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 14 |
-
1.
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ براری، مجتبی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1394 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها: هویت بانک ملت نظریه برخاسته از داده ها هویت شرکتی
-
2.
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ براری، مجتبی ؛ ساعت چیان، وحید ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » خرداد و تیر 1393 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 15 تا 34 )
کلیدواژه ها: وفاداری بازاریابی ورزشی مزایای رابطهای
-
3.
تاثیر مزایای رابطهای بر تشویق مشتریان برای مشارکت ارتباط توصیهای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1393 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها: مزایای رابطه ای ارتباط توصیه ای مزایای اطمینان مزایای اجتماعی مزایای رفتار ویژه
-
4.
مزایای ایجاد رابطه با مشتری و تأثیر آن بر ارتباط دهان به دهان مثبت (مورد مطالعه: مشتریان استخرهای شهر تهران)
نویسنده : محمدی، رزگار ؛ خبیری، محمد ؛ براری، مجتبی ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » مهر و آبان 1392 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 205 تا 221 )
کلیدواژه ها: ارتباط دهان به دهان مزایای رابطهای استخرهای شهر تهران
-
5.
تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ حقیقی، محمد ؛ براری، مجتبی ؛ کریمی، کیانوش ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1391 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها: تعهد اخلاق حرفه ای اعتماد وفاداری نیروی فروش
-
6.
بررسی ارتباط عوامل تشکیل دهنده بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ رضایی، تورج ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: اعتماد سازی مدیریت تعارض وفاداری بازاریابی رابطه مند تعهد به خدمت کیفیت ارتباطات
-
7.
رعایت اخلاق در فروش و تأثیر آن بر کیفیت رابطه مشتری با سازمان (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای فعال در زمینه پوشاک مردانه در شهرستان تهران)
نویسنده : براری، مجتبی ؛ رنجبریان، دکتر بهرام ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » زمستان 1390، سال ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 46 تا 55 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری اخلاق در فروش رابطه مشتری با سازمان وفاداری مشتری به سازمان
-
8.
بررسی تفاوت زنان و مردان در زمینه تأثیر پذیری از نفوذ ذیگران در خرید (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان)
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ صالح نیا، منیره ؛ براری، مرضیه ؛
مجله : مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان » پاییز 1390 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها: فردگرایی جنسیت رفتار مصرف کننده نفوذ اجتماعی تاثیرپذیری مصرف کننده از نفوذ دیگران
-
9.
تبیین ارتباط پیامدهای مثبت رفتاری کارکنان با مشتریان بانک های منتخب
نویسنده : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری مزایای رابطه ای کیفیت رابطه تبلیغات توصیه ای
-
10.
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1390 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری تصویر برند ارزش ویژه برند مدیریت راهبردی برند پیادهسازی راهبرد ایجاد برند