تابستان 1390 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
(24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها: سهم بازار پانل عمر شرکت ارزش برند کیو توبین شدت تبلیغات عمر برند
-
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
(20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری تصویر برند ارزش ویژه برند مدیریت راهبردی برند پیادهسازی راهبرد ایجاد برند
-
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی
نویسنده : یزدانی، حمید رضا ؛ زارع میرک آباد، علی ؛ نصیری، محمد حسین ؛ اسد نژاد، مهدی ؛
(18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی مشتری گرایی اقتصادخدماتی
-
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ فیضی، کامران ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛
(22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها: نوآوری مدیریت دانش صنعت خودرو زنجیره تامین نیروهای رقابتی
-
ارزیابی کاراییی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران
نویسنده : دلخواه، جلیل ؛ مشبکی، اصغر ؛ دانایی فرد، حسن ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
(24 صفحه - از 93 تا 116 )
کلیدواژه ها: کارایی نظریه داده بنیاد بانکهای دولتی
-
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود
نویسنده : حسینی، سید محمود ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ مخزن قدیمی، مریم ؛
(24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی رکود خدمات استراتژی بازاریابی
-
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران
نویسنده : محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛ جشنی آرانی، مجتبی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری پایان نامه فرا تحلیل فرا مطالعه فرا روش عوامل موثر بر رضایت مشتری