کلیدواژه کیفیت ادراک شده مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری