کلیدواژه کیفیت رابطه با مشتری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کمالی، سعیده ؛ نویسنده : شورورزی، محمد رضا ؛
مجله:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»تابستان 1400- شماره 3 (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:جهتگیری استراتژیکموسسات حسابرسیکیفیت رابطه با مشتری و تداوم رابطه با مشتریکیفیت رابطه با مشتری
-
2.
نویسنده : محرابی، جواد ؛ نویسنده مسئول : زکی پور، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 163 تا 183 )
کلیدواژه ها:خصوصیات فروشندهرفتار فروش رابطهمندقیمت درکشدهآمادگی مشتری برای رابطهوفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : صالحی، صادق ؛ نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 61 تا 95 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحه - از 780 تا 789 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : روستا، احمد ؛ اکبرزاده صفویی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندکیفیت رابطه با مشتریتعهد در رابطهتصویر برند بیمارستان
-
6.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)