کلیدواژه کیفیت عملکردی ادراک شده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
2.
نویسنده مسئول : امیدی، علی ؛ نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ محمودی، ادریس ؛ رنجبر، محمدحسین ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:صرفه جویی در هزینه هاراحتی ادراک شدهمدیریت نیازهای مشتریاناطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شدهپیچیدگی فنی ادراک شده و ارزش ادراک شدهبانکداری الکترونیکاعتماد ادراک شده