کلیدواژه جهت گیری برند / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 602 تا 621 )
کلیدواژه ها:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
2.
نویسنده : رحمانی، حسین ؛ زمانی، هانی ؛ غلامی، محسن ؛ نویسنده مسئول : نسیمی، مهرشاد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (19 صفحه - از 327 تا 345 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانهرشد کسب و کارجهت گیری برندمنابع برندباشگاههای ورزشی.
-
3.
نویسنده : غلامرضایی، داود ؛ کیائی، بتول ؛ علی اکبردوست، مارال ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (17 صفحه - از 245 تا 261 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانه قابلیت بازاریابی جهت گیری برند عملکرد نام تجاری کسب و کار بنگاه به بنگاه
-
4.
نویسنده : فرهادی محلی، علی ؛ رستمی، محمد ؛ منچری، فریدون ؛ اسلامی، الهام ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (11 صفحه - از 81 تا 91 )
کلیدواژه ها:جهت گیری برند ساختار رفتار برندینگ کارکنان ساز و کار برندینگ داخلی ارتباطات بین عملکردی
-
5.
نویسنده مسئول : ملکزاده اسکوی، مینا ؛ نویسنده : محبی، محمدمهدی ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندجهت گیری برندشناسایی برندکارآفرینی برند
-
6.
نویسنده : تاجالدین، حسن ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 324 تا 339 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندبازاریابی بین المللیجایگاه یابی برندجهت گیری برندبرند محصولات صادراتی
-
7.
نویسنده : درویشی، میترا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحه - از 4997 تا 5006 )
کلیدواژه ها:آگاهي از بازاريابي بين الملل عملکرد بازاريابي بين الملل جهت گيری برند جهت گيری نوآوری ارتباطات بازاريابي
-
8.
نویسنده : فشارک، فرزاد ؛ صحت، سعید ؛ موسوی، سیدمحسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 57 تا 79 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانهشرکتهای کوچک و متوسطرشد کسب و کارجهتگیری برندمنابع برند
-
9.
نویسنده : اسد زاده، احمد ؛ آسیابان رضایی، مینا ؛ طاهونی، مهناز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1392 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازار محوریبرندسازیعملکرد برندجهت گیری برندجایگاه یابی مجدد برندبازارعملکردبازارمحوریجهتگیریبازاریابیبازارهای بینالمللی