کلیدواژه ارزشآفرینی برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 602 تا 621 )
کلیدواژه ها:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
2.
نویسنده : صفری، شاهین ؛ مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 57 (جلد ششم) (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبیمه ایرانارزش آفرینی برند
-
3.
نویسنده : رضایی، محمد ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ نویسنده مسئول : رهنما رودپشتی، فریدون ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 10 تا 36 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرصنعت بیمهارزشآفرینی برندرویکرد داده بنیادبیمهمشتریشرکت بیمهمشتریانارزشارزشآفرینیاعتماد مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : میرجوادی، سید محمد ؛ نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 121 تا 151 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهوابستگی به برندارزشآفرینی برندترجیح برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
5.
نویسنده : علیلو، پرویز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:صنعت نساجیارزشآفرینی برند