کلیدواژه دوره کارشناسی / (33 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زنگنه، سمانه ؛ نویسنده : بایزیدی، قادر ؛
مجله:پژوهش در هنر و علوم انسانی»آذر 1402، سال هشتم- شماره 60 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:دوره کارشناسیطراحی معماریآموزش معماریآشنایی با معماری اسلامیمعماریآموزشدانشجویاندانشدرس طراحی معماری
-
2.
نویسنده مسئول : آزاد، عبدالرضا ؛ نویسنده : احمدی، وحید ؛
مجله:هنر مدیریت سبز»بهار 1402 - شماره 5 (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:دوره کارشناسیآموزش معماریهدف آموزشیسرفصلهای معماریدروس معماری
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1402 - شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 139 تا 165 )
کلیدواژه ها:آموزش عالینسل جدیدیاددهی-یادگیری مسئلهمحورالگوی برنامۀ درسیشهروند بوم شناختیدورۀ متوسطهدورۀ کارشناسیویژگیهای نسلی
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:آموزش عالییادگیرینسل جدیدویژگیهای نسلیدورۀ کارشناسیراهبردهای یاددهی
-
5.
نویسنده مسئول : گلدسته، اکبر ؛ نویسنده : سهرابی، منیره ؛ صادقی آذر، محمد ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 52 تا 69 )
کلیدواژه ها:علوم انسانیانتخاب رشتهتحصیلات تکمیلیرویکرد ترکیبیتغییر رشتهدانشجویاندوره کارشناسی
-
6.
نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ نویسنده : ربانی خوراسگانی، علی ؛ ابراهیمی، احمد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 71 تا 96 )
کلیدواژه ها:آموزش عالییادگیرییاددهیدوره کارشناسیبدیعهپردازیویژگیهای نسل جدید.دانشجویاناطلاعاتتناسبمصاحبه
-
7.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
نویسنده : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 333 تا 364 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدیاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلیروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
8.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجله:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 69 تا 98 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری دیالوژیک
-
9.
نویسنده : طباطبایی مهریزی، مهدیه السادات ؛ کیان، مریم ؛ زندوانیان، احمد ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1400 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 128 تا 159 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیدوره کارشناسیسنجش کیفیتدانشگاه یزدمدل کانورشته مهندسی نساجیکیفیتدانشجویان
-
10.
نویسنده مسئول : حجازی، سیدشهاب الدین ؛ نویسنده : بحرینی بهزادی، نیما ؛
مجله:علوم و فنون نظامی»تابستان 1400 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:دانشگاههای افسری آجا و الگوی ارزشیابی سیپکیفیت آموزشیدوره کارشناسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- الف (3 مقاله)