کلیدواژه Evaluating Effectiveness / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خجسته باقرزاده، حسن ؛ عبدالحسینی، محمد ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان 1398 - شماره 21 (36 صفحه - از 5 تا 40 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیارزیابی اثربخشیتبلیغاتبازاریابیاینستاگرام
-
2.
نویسنده : عبدالحسینی، محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم (25 صفحه - از 147 تا 171 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیارزیابی اثربخشیتبلیغاتبازاریابیاینستاگرام