کلیدواژه Recognizing / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : درخشان، علی ؛ ناقد : شکی، فرزانه ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»شهریور 1398 - شماره 70 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
-
2.
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Khatib، Mohammad ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationSeeingknowingAnalyzingdoingTeacher Professional IdentityRecognizingRecognizingTeacher Professional IdentitydoingAnalyzingknowingSeeingTeacher Education