Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Alavi، Mohammad ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛ Danesh، Fatemeh ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:Activity theoryActivity Theory (AT)Writing Skill AssessmentTeacher’s FeedbackBased Assessment Model (ATBAM)
-
نویسنده : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
(30 صفحه - از 27 تا 56 )
کلیدواژه ها:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
نویسنده : Esfandiari، Rajab ؛
(37 صفحه - از 57 تا 93 )
کلیدواژه ها:GenreBased Approachtextual analysisThesesintroductions
-
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Sattarpour، Simin ؛
(32 صفحه - از 95 تا 126 )
کلیدواژه ها:AccuracyfluencyCognitive Complexitylexical complexitySyntactic complexitylanguage learning aptitude
-
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Khatib، Mohammad ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛
(30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationSeeingRecognizingknowingAnalyzingdoingTeacher Professional IdentityTeacher Professional IdentitydoingAnalyzingknowingRecognizingSeeingTeacher Education
-
نویسنده : Mofidi، Mahdieh ؛ Hashemi، Mohammad reza ؛
(31 صفحه - از 157 تا 187 )
کلیدواژه ها:cultureIntercultural Communicative CompetencevisualsACT seriesMaterials analysis
-
نویسنده : nourdad، nava ؛ Ajideh، Parviz ؛
(31 صفحه - از 189 تا 219 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionTestCognitionmetacognitiontaking StrategiesTest performance.
-
نویسنده : Jafari، Roya ؛ Golesorkhi، Zahara ؛ Nushi، Musa ؛
(31 صفحه - از 221 تا 251 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersbeliefsEnglishpronunciation
-
نویسنده : Ghahremani Ghajar، Sue-San ؛ Sangari، Mohammadreza ؛ Poursaduqi، Sareh ؛
(23 صفحه - از 253 تا 275 )
کلیدواژه ها:Medical StudentsNarrative InquiryEnglish Language Literacy (ELL)Resistance Language and Literature (RLL)Critical Events
-
نویسنده : Ayoobiyan، Hakimeh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(16 صفحه - از 277 تا 292 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersself-purificationEfficacyteacher resilience
-
نویسنده : Riahipour، Parisa ؛ Tavakoli، Mansoor ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
(33 صفحه - از 293 تا 325 )
کلیدواژه ها:Curriculum reformEnglish as a foreign language (EFL)teacher motivationteacher motivationEnglish as a foreign language (EFL)Curriculum reform
-
نویسنده : Rahmanian، Mahboubeh ؛ Soleimani، Hassan ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Rouhi، Afsar ؛
(30 صفحه - از 327 تا 356 )
کلیدواژه ها:Collaborative writingmobileassisted Language Learningaugmented reality scaffoldingvirtual reality scaffoldingabstract genre structure