مهر و آبان 1398 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : عارف نژاد، محسن ؛ نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ امیدزاده منفرد، مهدی ؛
(25 صفحه - از 17 تا 41 )
کلیدواژه ها:مدیریت ریسکریسک راهبردی منابع انسانیریسک عملیاتی منابع انسانیریسک الزام قانونی منابع انسانیریسک مالی منابع انسانی
-
نویسنده : رستم زاده، نادر ؛ علم، زهرا ؛ قربانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : افشاری، مصطفی ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتحکمرانی خوبامکانات سختافزاریفساد در ورزش
-
نویسنده : ایزدپرست، لیلا ؛ منوچهری، جاسم ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلی، محمدرضا ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروش شخصیروابطعمومیکتابهای ورزشیرفتار مصرفکنندگان
-
نویسنده : حاتمی خیبری، خیدان ؛ صالحی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : ویسی، کورش ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:هویت هواداراهمیت برندهشدنخوشحالی از ناراحتی دیگران
-
نویسنده : میکائیلی، حسین ؛ کهتدل، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، مهوش ؛
(22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:ورزشهای تیمیتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیبازاریابی عصبیباشگاههای ورزشی
-
نویسنده : مهرابی، قاسم ؛ نویسنده مسئول : نامور، محمد ؛
(19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها:نقشحکمرانیباشگاه فوتبالهیئتمدیره
-
نویسنده : میرزاپور خلیلی زاده، مریم ؛ نویسنده مسئول : حکاک زاده، مینا ؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:هویتپاسخگوییشفافیتزبان مطلوب
-
نویسنده : قزلسفلو، حمیدرضا ؛
(21 صفحه - از 159 تا 179 )
کلیدواژه ها:حمایت سازمانیجابهجاییحمایت ادراکی مربیتعهد باشگاهی
-
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری
نویسنده : خرسندی فرد، مجید ؛ اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛ کشتی دار، محمد ؛ نویسنده مسئول : پیمانی زاد، حسین ؛
(23 صفحه - از 181 تا 203 )
کلیدواژه ها:ورزش قهرمانیمدیریت آشوبگونهتجزیهوتحلیل میکمک
-
نویسنده : کردلو، حسین ؛ تاری وردی، احمد ؛ نویسنده مسئول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
(22 صفحه - از 205 تا 226 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیاعتباریابیورزشابزار
-
نویسنده : ذالنوری، مهیار ؛ نویسنده مسئول : موسوی راد، سیده طاهره ؛
(17 صفحه - از 227 تا 243 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریباشگاههای ورزشیگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازار
-
نویسنده مسئول : عبداللهی، محمدحسن ؛ نویسنده : عبدالهی، سلیمان ؛ خانی زاده، سحر ؛
(23 صفحه - از 245 تا 267 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیشادیوفاداریالمپیاد ورزشی دانشجویانکیفیت خدمات رویداد