تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : صابری، علی ؛ نویسنده : باقری، قدرت الله ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛ قربانی، محمد حسین ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ورزش همگانیتحلیل مضمونآمیخته بازاریابی اجتماعی
-
نویسنده مسئول : ملائی، مینا ؛ نویسنده : بیرامی جغناب، لیلا ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:دانشجویانخدماتخوشنامیدانشکده علوم ورزشی
-
نویسنده مسئول : مرعشیان، سید حسین ؛ نویسنده : خطیبی، امین ؛ ویسیا، اسماعیل ؛
(20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:هویتقومیتواگراییورزشاستان خوزستان
-
نویسنده مسئول : لعل بیداری، مرضیه ؛ نویسنده : معماری، ژاله ؛ سعادتی، مهسا ؛
(20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:امنیتلیگ برترفوتبال ایران
-
نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛ نویسنده : کوزه چیان، هاشم ؛ خبیری، محمد ؛ آزادان، مهدی ؛
(16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:فوتبالاستادیومچالشتحلیل تماتیکمدیریت جمعیت
-
نویسنده : دنکوب، فاطمه ؛ بای، ناصر ؛ اصغر پور، حبیب ؛ نویسنده مسئول : اصفهانینیا، اکرم ؛
(20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیتمایل به بازگشتارزش آموزشیارزش عاطفیتصویر رویداد
-
نویسنده مسئول : قشمی میمند، عباس ؛ نویسنده : پورکیانی، محمد ؛ رحمتی، محمدمهدی ؛
(13 صفحه - از 117 تا 129 )
کلیدواژه ها:تحلیل تماتیکفرهنگ ورزشیورزش فرهنگی
-
نویسنده مسئول : رسولی، مهدی ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ اسمعیلی، محسن ؛
(14 صفحه - از 130 تا 143 )
کلیدواژه ها:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برند
-
نویسنده : همتی نژاد، مهرعلی ؛ تاجی فایندری، احمد ؛ هژبری، کاظم ؛ نویسنده مسئول : سوری، ابوذر ؛
(15 صفحه - از 144 تا 158 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعات جغرافیاییاماکن ورزشیتوزیع اماکن
-
نویسنده : رمضانی نژاد، رحیم ؛ برومند، محمدرضا ؛ نتاج، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : لقمانی، محسن ؛
(16 صفحه - از 159 تا 174 )
کلیدواژه ها:اشتغالنگرش شغلیدانشآموختگانتربیتبدنیمهارتهای شغلی
-
نویسنده : زارع، معصومه ؛ حسینی، سید عماد ؛ نویسنده مسئول : بنار، نوشین ؛
(15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعوامل محیطیآمیخته بازاریابیراهبردهای عمومی پورترفوتسال بانوان
-
نویسنده مسئول : فریدونی، مسعود ؛ نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛
(14 صفحه - از 190 تا 203 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیآگاهی از برندعشق به برندتجربه از برند