March 2019, Volume 22 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Abdi، Hamidreza ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:Pragmaticsconversational implicatureGrice's maxims
-
نویسنده مسئول : Karimi، Mohammad Nabi ؛ نویسنده : Nazari، Mostafa ؛
(45 صفحه - از 27 تا 71 )
کلیدواژه ها:Expertiseclassroom managementExperienced TeachersNovice TeachersKnowledge representation
-
نویسنده : Mohammadi Moghadam، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Alireza ؛
(43 صفحه - از 73 تا 115 )
کلیدواژه ها:Mediationsociocultural theoryTeacher EducationTeacher emotionnovice teacher learning
-
نویسنده : Rezaei، Abbasali ؛ نویسنده مسئول : Mehraein، Sepideh ؛
(38 صفحه - از 116 تا 153 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionImplicit Knowledgeimplicit instructionword monitoring task
-
نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده : Fatahipour، Majid ؛ Mohammadi Sarab، Maryam ؛
(43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:Translation SkillsElectronic observer feedbackhuman observer feedbacktranslation software
-
نویسنده : Yadafarin، Neda ؛ نویسنده مسئول : Farjami، Hadi ؛
(45 صفحه - از 197 تا 241 )
کلیدواژه ها:academic procrastinationteachers’ viewsanti-procrastination strategieslearners’ views