تیر 1399 - شماره 2
-
نویسنده : درزی، معین ؛ نویسنده مسئول : نیک خواه، مجتبی ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزیابی اثربخشیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMواحدهای تولیدی صنعتی
-
نویسنده مسئول : هاشمی مقدم، امین ؛ نویسنده : فتاحی، مجید ؛
(8 صفحه - از 15 تا 22 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتهوش تجارییکپارچگی داده هاکیفیت محتوای اطلاعاتیکیفیت دسترسی به اطلاعات
-
نویسنده : اسپهلار، اصغر ؛ نویسنده مسئول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛
(9 صفحه - از 24 تا 32 )
کلیدواژه ها:اخلاق تجارتمسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برند
-
نویسنده مسئول : نجاتی، نیلا ؛ نویسنده : نجاتی ساروی، نیلوفر ؛ مهدوی، ایرج ؛
(13 صفحه - از 34 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریکارکنان بخش فروش شرکت کاله
-
نویسنده مسئول : سراج پور، سارا ؛ نویسنده : قاسمنژاد، زبیر ؛
(12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:شرکت ایران خودرورسانه اجتماعیعملکرد شغلی کارکنان
-
نویسنده مسئول : فرهادی مقدم، عبدالحمید ؛
(8 صفحه - از 59 تا 66 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریکارکنان شهرداریمدیریت منابع انسانی اثربخش