کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسن خانی کوهستانی، فهیمه ؛ واحدی، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (7 صفحه - از 130 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)مدیریت دانش (KM)مدیریت دانش مشتری( CKM)هوش مصنوعی( AI)
-
2.
نویسنده : زیتونی، زویا ؛ دهقان، دکتر محمود ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی( CRM)اﻧﺪازهﻫﺎی ﻣﺘﻮﺳﻂ و ﮐﻮﭼﮏ در ﺻﻨﻌﺖ( SMEs)ﺻﻨﻌﺖ ﺗﻮرﯾﺴﻢ (Tourism sector)مدیریت ارتباط با مشتریمدیراناطلاعاتCRMتجارتSMEs
-
3.
نویسنده : مقدسی، علیرضا ؛ سواری، ناصر ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 575 تا 590 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشیادگیری سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گرایشات مشتری و تسهیم اطلاعات با مشتریان
-
4.
نویسنده : کریم وند، فاطمه ؛ علمی، محمود ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، ندا ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1399 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیسودآوریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)بهبود وضعیت مالی
-
5.
نویسنده : نایب اصل، سید رامین ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 25 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)سود آوریبهبود وضعیت مالیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانشاخصسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : درزی، معین ؛ نویسنده مسئول : نیک خواه، مجتبی ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1399 - شماره 2 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزیابی اثربخشیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMواحدهای تولیدی صنعتی
-
7.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ بوکانیان، مصطفی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (22 صفحه - از 2881 تا 2902 )
کلیدواژه ها:مدیریّت پرتفوی مشتری (CPM)پارامترهای پرتفولیومشتریان پلاتینیمشتریان طلاییمشتریان نقرهایمشتریان برنزیمدیریّت ارتباط با مشتری (CRM)مشتریمشتریانپرتفولیوسازمانمدیریتاستراتژیارزش مشتری
-
8.
نویسنده : عبدالرحیمیان، محمدحسین ؛ میرجعفری اردکانی، سیداحمد ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1397، سال دوم - شماره 4 (جلد دوم) (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)کسب و کارهای کوچک و متوسط ( SMEs )
-
9.
نویسنده : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)
-
10.
نویسنده : فلاحی، احمد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ خبیری، محمد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:سازگاریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)لیگ برتر فوتبال ایرانباشگاه ورزشی حمایت ورزشیبازاریابی کمینرفتار منفی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)