کلیدواژه نگرش برند / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (13 صفحه - از 1082 تا 1094 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
3.
نویسنده : آذرپرا، رضا ؛ حمزوی، حسین ؛ محبی، عاطفه ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش برندنگرش برندکیفیت برند
-
4.
نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ نویسنده : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 196 تا 199 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.
-
5.
نویسنده : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ نویسنده مسئول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
6.
نویسنده : لاری سمنانی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خدادادی، مهناز ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحه - از 1010 تا 1023 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
7.
نویسنده : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکسنگرش برند
-
8.
نویسنده مسئول : آروانه، مرجان ؛ نویسنده : شجاعیان، پری ؛
مجله:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 166 تا 186 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتماد شناختیاعتماد عاطفینگرش برندآوازۀ برند
-
9.
نویسنده : رمضان پور، سیمین السادات ؛ بختیاری، محمّد ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (15 صفحه - از 112 تا 126 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برندادراک اخلاق تجاری
-
10.
نویسنده مسئول : هنری پور، محمد ؛ نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (9 صفحه - از 759 تا 767 )
کلیدواژه ها:قصد خریدلذت درک شدهنگرش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارائه آنلاین محصولاتاطلاع رسانی موثر