زمستان 1389 - شماره 16
-
راهبردهای رسانه ای مهدویت در بستر جغرافیای فرهنگی - سیاسی
نویسنده : موسوی گیلانی، رضی ؛ میرزامحمدی، علی ؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: جغرافیای مهدویت راهبردها تعامل رسانهای برساخت رسانهای رسانه مهدویت رسانهای فرهنگ مهدویت فرهنگ مهدوی راهبرد تعامل بحران
-
نقش معناشناسی - دجال - در رسالت رسانه زمینه ساز
نویسنده : پوررستمی، حامد ؛
(28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها: رسانه دجال امام عصر( زمينهسازي دجاليسم دكترين مهدويت آخرالزمان رسالت رسانۀ زمینهساز روایات
-
ظرفیت ها و محدودیت های رسانه در جامعه و دولت زمینه ساز ظهور منجی موعود
نویسنده : مرتضوی، سید محمد ؛
(26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها: رسانه رسانههاي مشهور رسانههاي مغفول ظرفيتها محدوديتها مسجد حج مراسم عاشورا امام اسلام پیام مراسم حج فرهنگ مهدویت دولت
-
غرب ، رسانه و سازه معنایی انتظار در روابط بین الملل ؛ گفتاری در موانع و آسیب های زمینه سازی در عرصه رسانه
نویسنده : صدرا، علیرضا ؛ پرتو، امین ؛
(10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها: رسانه انتظار ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران سازهانگاری زمینهسازی سازۀ معنایی سیاست بینالملل فهم كژدیسه رسانهای نظام جمهوری اسلامی ایران سیاسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی
-
جهانی شدن و فرهنگ مهدویت از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ زروندی، جواد ؛ زروندی، نفیسه ؛
(26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها: فرهنگ جهانی شدن مهدویت دهكده جهانی انقلاب اطلاعات ارتباطات حکومت جهانی حضرت مهدی اسلامی حکومت سیاسی
-
ارزش های خبری در حاکمیت موعود
نویسنده : حاج محمدی، علی ؛
(18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها: ارتباطات ارزشهای خبری رسانه موعود موعود رسانهای ارزش اسلامی ارزشهای خبری عدل انسان جامعه فرهنگ
-
بررسی مؤلفه غایت شناختی الگوی هنجاری رسانه های جدید اسلامی - تحلیلی بر تأثیر نگاه مهدوی در ترسیم الگوی رسانه مطلوب اسلامی
نویسنده : باهنر، ناصر ؛ صمدی، مجتبی ؛
(31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها: حکومت مهدوی غایتانگاری رسانه اسلامی نظریات هنجاری رسانه رسانه اسلامی مهدویت هنجاری دجال امام نظریه فرهنگ حکومت