مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه دین و ارتباطات 2 |
نشریه مشرق موعود 1 |
نشریه مطالعات بنیادین تمدن نوین اسلامی 1 |
همایش دکترین مهدویت 1 |
نشریه علوم خبری 1 |
نشریه نامه فرهنگ و ارتباطات 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
-
1.
اجتماع گیمنتهای ایرانی؛ ویژگیها، امکانات و کارکردهای ارتباطاتی
نویسنده مسئول : صمدی، مجتبی ؛ نویسنده : محسنیان راد، مهدی ؛ خانیکی، هادی ؛ حسینیپاکدهی، علیرضا ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1401 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 221 تا 262 )
کلیدواژه ها: اجتماعات جدید گیمنتها میدان رسانهای بازیهای ویدئویی و رایانهای کارکردهای ارتباطی
-
2.
ترسیم نقش و جایگاه مفهوم سرمایه اجتماعی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی
نویسنده مسئول : منصوری، سمانه ؛ نویسنده : صمدی، مجتبی ؛
مجله : مطالعات بنیادین تمدن نوین اسلامی » پاییز و زمستان 1399 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم (38 صفحه - از 221 تا 258 )
کلیدواژه ها: ارتباطات اعتماد سرمایه اجتماعی مسئولیت اجتماعی تمدن نوین اسلامی کدگذاری مفهوم مشارکت
-
3.
خدمات رسانه های جایگزین و سیاستگذاری رسانهای در یک بحران؛ مطالعه زلزله کرمانشاه در سال 1396
نویسنده : صمدی، مجتبی ؛ منصوری، سمانه ؛
مجله : علوم خبری » پاییز 1398 - شماره 31 (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها: بحران رسانه های جایگزین رسانه های جریان اصلی سیاستگذاری رسانهای گونهشناسی رسانه ها
-
4.
اطلس فرهنگی ایران؛ مولفه محوری در پیوستنگاری و مهندسی فرهنگی
نویسنده : صمدی، مجتبی ؛ احمدی، علی ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1396 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 133 تا 165 )
کلیدواژه ها: جغرافیای فرهنگی ایران پیوست فرهنگی اطلس فرهنگی مطالعات هافستد و گلوب
-
5.
بررسی مؤلفه غایتشناختی الگوی هنجاری رسانههای جدید اسلامی
نویسنده : باهنر، ناصر ؛ صمدی، مجتبی ؛
همایش : دکترین مهدویت » دوره 7؛ 1390/04/23 - 1390/04/24 (42 صفحه - از 145 تا 186 )
-
6.
بررسی مؤلفه غایت شناختی الگوی هنجاری رسانه های جدید اسلامی - تحلیلی بر تأثیر نگاه مهدوی در ترسیم الگوی رسانه مطلوب اسلامی
نویسنده : باهنر، ناصر ؛ صمدی، مجتبی ؛
مجله : مشرق موعود » زمستان 1389 - شماره 16 (31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها: حکومت مهدوی غایتانگاری رسانه اسلامی نظریات هنجاری رسانه رسانه اسلامی مهدویت هنجاری دجال امام نظریه فرهنگ حکومت
-
7.
تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین
نویسنده : صمدی، مجتبی ؛ زارع درخشان، ابوذر ؛ فرخی، میثم ؛
مجله : نامه فرهنگ و ارتباطات » پاییز و زمستان 1388 - شماره 1 (28 صفحه - از 113 تا 140 )
کلیدواژه ها: تبلیغ مخاطب ارتباطات پیام مبلغ رسانه های نوین تبلیغ اسلامی ابزار تبلیغ بـه دین