پاییز 1391 - دوره پنجم، شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
آسیب شناسی فلسفه
نویسنده : خسروپناه، عبدالحسین ؛
(24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها: فلسفه اسلامی کاربرد فلسفه مضاف فلسفه فلسفه اسلامی وجود انضمامی فلسفه اسلامی حکمت انسان عقل نفس معرفت
-
پارادایم های سه گانه اثبات گرایی، تفسیری و هرمنوتیک در مطالعات مدیریت و سازمان
نویسنده : گائینی، ابوالفضل ؛ حسین زاده، امیر ؛
(36 صفحه - از 103 تا 138 )
کلیدواژه ها: هرمنوتیک معرفت شناسی پارادایم تفسیری اثبات گرایی تفسیر مدیریت رفتار پژوهش متن فهم معنا
-
امکان اسلامی سازی و بومی سازی برنامه درسی رشته علوم تربیتی
نویسنده : نوذری، محمود ؛
(30 صفحه - از 139 تا 168 )
کلیدواژه ها: تربیت اسلامی برنامه درسی بومی سازی علوم تربیتی اسلامی سازی مکان سنجی اسلامی تربیتی دانش برنامه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رشته علوم تربیتی تعلیم و تربیت
-
آسیب شناسی رشته حقوق در ایران
نویسنده : وحدتی شبیری، حسن ؛
(12 صفحه - از 169 تا 180 )
کلیدواژه ها: آسیب شناسی آموزش عالی آسیب شناسی رشته حقوق دانش حقوق حقوق ایران حقوق دانش آموزش دانشجویان فقه نظام آموزش عالی کشور اسلامی
-
آسیب شناسی رشته علوم سیاسی در ایران
نویسنده : حقیقت، صادق ؛
(26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها: علوم سیاسی سنت تجدد آسیب شناسی تحلیل گفتمانی بومی سازی اسلامی سازی مطالعات بینارشته ای سیاسی رشته علوم سیاسی دانش گفتمان اسلامی فقه حقوق
-
آسیب شناسی روش توسعه علوم انسانی در ایران
نویسنده : ایمان، محمد تقی ؛ کلاته ساداتی، احمد ؛
(26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها: علوم انسانی پارادایم روش شناسی انتقادی تفسیری جهان بینی توسعه معرفت علمی اثباتی معرفت اسلامی اندیشه ایمان
-
کاستی های دانش روان شناسی در ایران
نویسنده : آذربایجانی، مسعود ؛
(20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها: روان شناسی روان شناسی اسلامی کاستی شناسی و آسیب شناسی روان شناسی تحول در روان شناسی دانش انسان کاستیها پژوهش زنان آموزش دانشگاه