تابستان 1391 - شماره 6
-
نقش رادیو و تلویزیون در تقویت سرمایه ی اجتماعی در بین جوانان شهر تهران
نویسنده : کریمی، بهزاد ؛ فرقانی، محمد مهدی ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: اجتماعی شدن سرمایه اجتماعی احساس تعلق به مکان کار کرد های رسانه ها شبکه های اجتماعی اعتماد و بده بستان
-
بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پرفروش دهه هشتاد سینمای ایران
نویسنده : میرفخرایی، تژا ؛ رحیم زاده، احسان ؛
(32 صفحه - از 23 تا 54 )
کلیدواژه ها: گرایش مثبت و منفی به ارزشها کنش شخصیت فیلمهای عامه پسند شخصیت اصلی
-
بررسی ساختار و محتوای مطالب روزنامه های کثیرالانتشار ایران، کیهان، اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس
نویسنده : درزیان رستمی، حسن ؛ صالحیان، علی رضا ؛
(24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها: مطبوعات روزنامه پلیس برجسته سازی دروازه بانی
-
تحلیل محتوای اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و آفتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی
نویسنده : صفایی، داود ؛ هادوی، محمد حسین ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها: روزنامة ایران روزنامة آفتابیزد اصول حرفهای روزنامهنگاری نظریههای ارتباطات
-
بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری (تحلیل محتوای روزنامه های ایران همشهری جام جم شرق در سه ماه تابستان 89)
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ حدادی، زینب ؛
(26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها: تصادف تصادف ها و علل آن تعریف رانندگی اثرات سنگین تصادف ها رسانه یا جامعه عامل تغییر
-
نقش تبلیغات محیطی (تبلیغات بدنه اتوبوس های درون شهری) بر ترغیب مخاطب به خرید کالا در منطقه 14 تهران
نویسنده : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ عباسی، فرزانه ؛
(24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها: تبلیغات اهداف تبلیغات تبلیغات و مخاطبان صنعت تبلیغاتی محیطی تبلیغات بدنه اتوبوس مخاطب تبلیغات محیطی
-
بررسی نقش تلویزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات
نویسنده : یوسفی، مریم ؛ یوسفی صبور، زهرا ؛
(30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها: تلویزیون ویژگیهای تلویزیون کارکردهای مثبت تلویزیون تلویزیون و کودک و نوجوان
-
بررسی نقش شبکه های اجتماعی ممجازی بر سرمایه اجتماعی
نویسنده : آذری، غلام رضا ؛ امیدوار، تابان ؛
(29 صفحه - از 181 تا 209 )
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی حمایت اجتماعی فضای مجازی اعتماد اجتماعی شبکههای اجتماعی مجازی