بهار 1392 - شماره 9
-
نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان
نویسنده : آقاجانی، نوشین ؛ ببران، صدیقه ؛ رفعتی، امیر ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: فرهنگ قومیت فرهنگ بومی شبکه باران گیلان . رسانه تلویزیون
-
تحلیل جامعه شناختی تئاتر و جایگاه ان در میان رسانه های جمعی ایران
نویسنده : میرفخرایی، تژا ؛ رجبیه فرد، منا ؛
(23 صفحه - از 13 تا 35 )
کلیدواژه ها: نمایش رادیویی تله تئاتر ارتباطات رسانه ای کارکرد. تئاتر صحنه ای تئاتر رسانه ارتباطات نمایش مخاطب رادیو تماشاگر تلویزیون جامعه هنر
-
بررسی نقش تلویزیون در گسترش فرهنگ اهدای عضو؛ از دیدگاه خانواده های اهدا کننده
نویسنده : مجیدی، نسیم ؛ آقایی، مونا ؛
(14 صفحه - از 36 تا 49 )
کلیدواژه ها: مرگ مغزی تلویزیون پیوند عضو اهدا عضو کارکرد رسانه ها اهدای عضو رسانه اطلاعات پیوند بیماران
-
نقش تکنولوژی های نوین در هویت فرهنگی جوانان
نویسنده : درزیان رستمی، حسن ؛ منصوری سده، منصوره ؛
(17 صفحه - از 50 تا 66 )
کلیدواژه ها: جهانی شدن هویت ملی هویت فرهنگی شکاف نسلی تکنولوژی نوین هویت مذهبی ماهواره اینترنت جوانان هویت فرهنگی جوانان رسانهها میزان استفاده از اینترنت
-
بررسی نقش سایت سازمان هوا شناسی کشور در ارائه اطلاعات متناسب با نیاز کاربران(مطالعه موردی دانشجویان مراجعه کننده به سازمان هواشناسی کشور در نیمه دوم سال 90)
نویسنده : کاظمی جلودار، خیرالنسا ؛ دادگران، محمد ؛ سلطانی فر، محمد ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: اطلاعات اشاعه اطلاعات وب سایت سازمان هواشناسی کشور نیاز اطلاعاتی کاریران مهارت اطلاع یابی کاربران مفاهیم وب سایت درتحقیق . کاربران دانشجویان
-
بررسی تاثیر پوستر در جذب مخاطبان تئاتر
نویسنده : آذری، غلام رضا ؛ ژیانی، زهرا ؛
(20 صفحه - از 88 تا 107 )
-
سریال های تلویزیونی:الگو ها و ارزش ها(بررسی تطبیقی سریال افسانه افسونگر از شبکه فارسی 1و سریال جراحت از شبکه 3 سیما)
نویسنده : رسولی، محمد رضا ؛ حقیقی نیا، حوریه ؛
(22 صفحه - از 108 تا 129 )
کلیدواژه ها: تلویزیون شبکه ماهواره ای سریال ها ارزش ها و الگوهای فرهنگی سنتی و مدرن سریال رسانهها ارزش
-
بررسی نقش آموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی
نویسنده : گرانمایه پور، علی ؛ بیگدلی نژاد، مجید ؛
(18 صفحه - از 130 تا 147 )
کلیدواژه ها: تلویزیون اهمیت رسانه ها و آموزش آموزش رسانه ای مخاطبان و آموزش رسانه ای