زمستان 1392 - شماره 12
-
اقتصاد روزنامه های ایران در بیست سال آینده
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ بی بک آبادی، غزال ؛ رضا خسروی، علیرضا ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها: آینده نگری دلفی دوجهانی شدن روزنامه نگاری اقتصاد رسانه روزنامهها آینده رسانهای جامعه اطلاعاتی ایران مخاطب
-
تاثیرات ارتباطات کامپیوتری بر روابط میانفردی
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ امامی رودسری، حسین ؛
(17 صفحه - از 20 تا 36 )
کلیدواژه ها: اینترنت ارتباطات کامپیوتری روابط میانفردی ارتباطات چهرهبهچهره کاربران پیام برقراری ارتباطات تعاملات
-
بررسی عوامل موثر بر هوش فرهنگی در افزایش بهرهوری و مشارکت کارکنان
نویسنده : امیری، عبدالرضا ؛ قرائتی، علیرضا ؛
(19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها: فرهنگ مشارکت هوش خبرگزاری هوش فرهنگی توسعه مشارکت کارکنان
-
بررسی نقش برنامه 90 در شکل دهی افکار عمومی نسبت به ناهنجاریهای فوتبال از نگاه مربیان و بازیکنان لیگ برتر
نویسنده : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ عشوندی، فرهاد ؛
(24 صفحه - از 56 تا 79 )
کلیدواژه ها: افکارعمومی تلویزیون و افکار عمومی ورزش و ناهنجاریها برنامه نود فوتبال ورزش بازیکنان اطلاعات تلویزیون بازیکنان فوتبال ناهنجاری افکار عمومی رسانهها
-
بررسی تطبیقی دروازه بانی تولید اخبار در «شبکه خبر» و «باشگاه خبرنگاران جوان» از نگاه دبیران سرویس و خبرنگاران
نویسنده : دادگران، سید محمد ؛ مشهدی رجبعلی اصفهانی، میلاد ؛
(26 صفحه - از 80 تا 105 )
کلیدواژه ها: خبرگزاری شبکه خبر دروازه بانی خبر پوشش تولید اخبار اصول بایدها و نبایدها تمایزات و تشابهات باشگاه خبرنگاران جوان خبر رسانه اطلاعات روزنامهنگاران
-
بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 22:30 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما )
نویسنده : نصراللهی، اکبر ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ عزیزی، مریم ؛
(23 صفحه - از 106 تا 128 )
کلیدواژه ها: برجستهسازی پوشش خبری صدا و سیما اخبار آموزشی گزینش گری خبر شبکه تلویزیون رسانهها