-
1.
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان
-
2.
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ افشاری، ناهید ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»بهار 1392 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:رویهکارکنان بخش رسیدگیدستورالعمل فرآیند رسیدگیبهبود فرآیند رسیدگی