پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
(25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی اعتماد رضایت مشتری وفاداری مشتری صنعت هواپیمایی ارتباط موثر
-
رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان
نویسنده : خاتمی فیروز آبادی، علی ؛
(20 صفحه - از 143 تا 162 )
کلیدواژه ها: جهانگردی اصفهان اماکن تاریخی روش تخمین غیر قطعی آریان رتبه بندی
-
بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگران خارجی
نویسنده : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
(26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها: گردشگری رضایت مشتری کیفیت خدمات گردشگری مدل QFD تحلیل شکاف
-
عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
(26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی اکتشافی وفاداری الکترونیکی کیفیت الکترونیکی ادراک شده ارزش الکترونیکی ادراک شده نگرش نسبت به خرید الکترونیکی وفاداری الکترونیکی نگرشی
-
برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ شریفی تهرانی، محمد ؛
(38 صفحه - از 53 تا 90 )
کلیدواژه ها: راهبرد موزه برنامه ریزی راهبردی
-
الگوی مدیریت اثربخش گردشگری - مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد -
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ توحیدلو، معصومه ؛
(28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها: الگو مشهد گردشگری مذهبی مدیریت مقصد
-
بررسی عوامل مؤثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش - TCE -
نویسنده : احمدی، دکتر عباس ؛ محترم قلاتی، رحیم ؛ نویسنده مسئول : بانشی، عباداله ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: صنعت هتلداری برون سپاری تئوری صرفه ناشی از هزینه تراکنش(TCE) دارایی های خاص