-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درخشان، افشین ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1388، سال پنجم - شماره 1 ISC (15 صفحه - از 158 تا 172 )
کلیدواژه ها:عزت نفساجتناب از تبلیغاتتجربیات منفی قبلیقابلیت اعتماد به تبلیغاتبدبینی نسبت به تبلیغاتهنجارهای ذهنیتبلیغاتتبلیغات پیامکیاطلاعاتمدل
-
2.
نویسنده : فتحی، سعید ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»بهار 1385، سال اول - شماره 4 ISC (18 صفحه - از 44 تا 61 )
کلیدواژه ها:ایراناینترنتتجارت الکترونیکیفروشگاه الکترونیکیبلوغ تجارت الکترونیکیاطلاعاتاینترنتیتوسعه تجارت الکترونیکیفناوری اطلاعاتمدل
-
3.
نویسنده : فلاح شمس، میرفیض ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مالیه رفتاریقصد سرمایه گذارینظریه انگیزشنظریه مطلوبیت
-
4.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان 1386، سال سوم - شماره 1 ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:تقاضاقیمتگذاری الکترونیکیرقبا M31;M30;M10:JELقیمتقیمتگذاریاینترنتیالکترونیکیاطلاعاتبازارراهبرد
-
5.
نویسنده : حاج کریمی، عباسعلی ؛ عزیزی، شهریار ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:دانش و توسعه»تابستان 1388 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 51 تا 78 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانيعوامل بازارويژگيهاي خاص تجارت الكترونيكيبلوغ الكترونيكيشركتهاي كوچك
-
6.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:نظام بانکیعملکردداده های تابلوییشدت تبلیغات