کلیدواژه شدت تبلیغات / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : مرتضوی، مهدی ؛ پدرام، آیدین ؛ فتحی، فاطمه ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها: سهم بازار عمر شرکت ارزش برند شدت تبلیغات عمر برند
-
2.
اثر تعديلي شدت تبليغات بر رابطه بين مسئوليت اجتماعي و ارزش شركت
نویسنده : اکبری، محسن ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ هوشمند، فاطمه ؛
مجله : راهبرد مدیریت مالی » تابستان 1394 - شماره 9 ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی ارزش شرکت شدت تبلیغات مسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
بررسی ارتباط متقابل بين متغيرهای تمركز، شدت تبليغات و سودآوری در صنايع مواد غذايی و آشاميدنی ايران
نویسنده : پورعبادالهان کویچ، محسن ؛ وفائی، الهام ؛ صمدزاد، سعیده ؛
مجله : سیاست گذاری اقتصادی » بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 169 تا 193 )
کلیدواژه ها: سودآوری اﻳﺮان تمركز شدت تبليغات صنايع مواد غذايی و آشاميدنی روش حداقل مربعات سه مرحله ای
-
4.
بررسی ارتباط متقابل بین شدت تبلیغات، شدت تحقیقات و پویایی رقابت در صنایع ایران
نویسنده : دهقانی، علی ؛
مجله : مطالعات اقتصادی کاربردی ایران » بهار 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 49 تا 74 )
کلیدواژه ها: شدت تبلیغات پویایی رقابت شدت تحقیقات داده های تابلویی و روش رگرسیون به ظاهر نامرتبط
-
5.
ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران
مجله : پژوهشنامه بازرگانی » زمستان 1391، شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 137 تا 166 )
کلیدواژه ها: پانل دیتا عملکرد شرکت شدت تبلیغات بازده تبلیغات
-
6.
آیا سیاست های غیر قیمتی نقش مهمی در تفاوت عملکرد بانک ها در نظام بانکی ایران داشته اند؟
نویسنده : کردبچه، حمید ؛ جهان مهین، سمیه ؛
مجله : پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) » بهار 1391 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 235 تا 258 )
کلیدواژه ها: بانک کارایی فنی بانکداری الکترونیک شدت تبلیغات استراتژی های غیرقیمتی تمایز تولید مدل یک مرحله ای داده های ترکیبی مرزی تصادفی مدل کارایی برتر
-
7.
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1390 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها: سهم بازار پانل عمر شرکت ارزش برند کیو توبین شدت تبلیغات عمر برند ارزش بازار مشتری تبلیغات بازاریابی شاخص
-
8.
بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)
نویسنده : فلاحی، فیروز ؛ فشاری، مجید ؛ ممی پور، سیاب ؛
مجله : پژوهش های اقتصادی ایران » زمستان 1389، سال پانزدهم- شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها: تمرکز سودآوری شدت تبلیغات روش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی
-
9.
ارزیابی تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی کشور
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد ؛
مجله : اقتصاد و تجارت نوین » زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها: نظام بانکی عملکرد داده های تابلویی شدت تبلیغات