-
1.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛ حکم آبادی، روح الله ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1394 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 549 تا 568 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیکیفیت خدماتمدل دنیسونلایبکوالکتابخانههای عمومی مشهد
-
2.
نویسنده : احمدمعظم، سمانه ؛ حسن زاده، محمد ؛ شاپوری، سودابه ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:رامسركيفيت خدماتكتابخانه هاي عموميكاربرانلايب كوالتنكابن
-
3.
نویسنده : محمدبیگی، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1388 - شماره 56 ISC (24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکتابخانههای عمومیکیفیت خدماتکاربرانابزار لیب کوآلارزیابی کیفیت خدماتاطلاعات
-
4.
نویسنده : درخشان، مریم السادات ؛ حسن زاده، محمد ؛ رضایی شریف آبادی، سعید ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزیابیاندازهگیریکیفیت خدماتسروکوآلکتابخانهء مرکزی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراستانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانکتابخانهکاربرانارزیابی کیفیت خدماتخدمات