-
1.
نویسنده : Safa، Parivash ؛ Shobeiri، Leila ؛
مجله:Plume»Automne- Hiver 2007 - Numéro 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:Inversionainsiconnecteursadverbesaussi
-
2.
نویسنده : Sajadi، Seyedeh Yasmin ؛ Letafati، Roya ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:Plume»Automne 2020 - Numéro 31 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 219 تا 244 )
کلیدواژه ها:apprenants iranienstextes littérairesacte de langageDidactique du FLECompétence pragmatique
-
3.
نویسنده : Davarpanah، Zahra ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:Plume»hiver Et Le printemps 2020 - Numéro 30 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 113 تا 146 )
کلیدواژه ها:cultureDidactique du FLEmanuel universelmanuel contextualisécontextualisation
-
4.
نویسنده : GHAFOORI، Ladan ؛ Safa، Parivash ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ SHAIRI، Hamid Réza ؛
مجله:Plume»Automne 2015 - Numéro 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 94 تا 115 )
کلیدواژه ها:FLEEnseignementformation des formateursreprésentations communsreprésentations scientifiques
-
5.
نویسنده : Safa، Parivash ؛ BANI ASSADI، Mehdi ؛
مجله:Plume»Automne 2006 - Numéro 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:aspectmodeaccompli inaccomplitemps verbal
-
6.
نویسنده : GHanbarinia، Mobina ؛ RAHMATIAN، Rouhollah ؛ SAFA، Parivash ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛
مجله:Plume»Automne 2021 - Numéro 33 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها:زبان آموز ایرانیفناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزشفرانسه به مثابه زبان خارجیطراحی محتوایادگیری تعاملTICEFLEapprenant iranienApprentissage interactifConception du contenu
-
7.
نویسنده : ZAREKAR، Fatemeh ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:Plume»Automne 2018 - Numéro 27 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 225 تا 240 )
کلیدواژه ها:apprenants iraniensparoleOralFLEmacro motricitédébutant
-
8.
نویسنده : SADEGHPOUR، Razieh ؛ Safa، Parivash ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛ SHAIRI، Hamid Reza ؛
مجله:Plume»Automne 2020, Hiver 2021 - Numéro 32 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 143 تا 164 )
کلیدواژه ها:Conseil PédagogiqueObservation PédagogiqueThéorie De L’action SituéeMéthode Qualitative Et QuantitativeFrançais Langue Etrangère