-
1.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ میرزایی، غلامرضا علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 135 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش دریافت شدهاستراتژی بخشبندی بازاربخشبندی بازارگروههای تولیدی ایران خودرو و سایپا
-
2.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع