-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
2.
نویسنده : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1397 - شماره 26 رتبه د (وزارت علوم (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:اسلامجمهوری اسلامی ایرانبرندبازاریابی اسلامیبرندسازی اسلامی
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سید محمد ؛ زارعی، عظیم ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:صادراتترفیعرویش نظریهمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملی