کلیدواژه تمايزبرند / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ نویسنده مسئول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحه - از 38 تا 64 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
2.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
3.
نویسنده : صالحی، الهام ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 دوره پنجم ، شماره 2 (جلد اول) (9 صفحه - از 132 تا 140 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندشهرت سازمانتمایز برندپرستیژ برندبرند کارفرما.جذابیت برند کارفرماکارکنانسازمانکارفرمـاسـازمانکار
- 4.
-
5.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
7.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)