-
1.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
2.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ وکیلی، یوسف ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1385 - شماره 84 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 86 تا 118 )
کلیدواژه ها:عوامل ملموس1قابلیت اطمینان2پاسخگویی3اطمینان خاطر4همدلی5کیفیت خدمات6ادراک مشتری از خدمتانتظار مشتری از خدمتمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریان