-
1.
نویسنده : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری
-
2.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
3.
نویسنده : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها:ابعاد سازمانیبازاریابی داخلیابعاد فردیابعاد شغلیابعاد انگیزشی
-
4.
نویسنده : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 131 تا 149 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
5.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وجدانی، فؤاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مدل سهشاخگیشاخه ساختارشاخه رفتارشاخه زمینهنوآوری در بیمه