-
1.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ حکاکی، سید مسعود ؛ منصوری، مهدیه ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1391 - شماره 79 ISC (22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها:استرس شغلیهوش عاطفیمدیریت استرسکنترل استرسدانشگاه یزد
-
2.
نویسنده : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 103 تا 118 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت دانشدر نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت¬های کوچک و متوسطشرکتهای کوچک و متوسطتاپسیس (TOPSIS)دانشاطلاعاترگرسیونتسهیم دانش
-
3.
نویسنده مسئول : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ بختی، آرین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:تحلیل شبکهدیجیتالی شدنشرکتهای کوچک و متوسطتحلیل کتابسنجیبلوغ صادراتی
-
4.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ میرحسینی، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1392، سال هشتم - شماره 18 (14 صفحه - از 107 تا 120 )
-
5.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زارع عصمت آباد، محمدحسن ؛ ابراهیم پور، مهسا ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 9 تا 36 )
-
6.
نویسنده : فرقانی اله آبادی، فهیمه ؛ رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 151 تا 168 )
کلیدواژه ها:لوازم خانگیمزایای برندکلیشه گرمیکلیشه شایستگی
-
7.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 136 تا 158 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشدانش ضمنیدانش صریحدانشگاه یزدتاپسیس فازیدانشاطلاعاتموفقیتفازیموفقیت مدیریت دانش
-
8.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمودی میمند، مرتضی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1394 - شماره 93 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:وفاداریمدلیابی معادلات ساختاریارزش لذتجوییتعدیلگرسونی
- 9.
-
10.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سروش محمد آبادی، علی رضا ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:عدالترضایتکیفیتوفاداری به نام تجاریمشتری گرایی