تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر
-
نویسنده : رضائیان، علی ؛ لشکر بلوکی، مجتبی ؛
(26 صفحه - از 43 تا 68 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیمورد پژوهی چندگانهنوع آرمانیتصمیم¬گیری استراتژیکتصميمگيری استراتژيکاطلاعاتاستراتژیفرآیند تصمیمگیری استراتژیکآرمانیمنابع اطلاعاتی
-
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ جعفریانی، حسن ؛
(20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عملکردیادگیری سازمانیتفکر راهبردینرخ بازده دارائیهانرخ بازده داراییهامدیرانآزمون
-
نویسنده : کسائی، مسعود ؛ احمدی، محمد ؛
(14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:هم¬خوانی درونیهم¬خوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیسبک تدوین راهبردهمخوانی درونیهمخوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیهمخوانیبازار
-
نویسنده : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
(16 صفحه - از 103 تا 118 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت دانشدر نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت¬های کوچک و متوسطشرکتهای کوچک و متوسطتاپسیس (TOPSIS)دانشاطلاعاترگرسیونتسهیم دانش
-
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛
(27 صفحه - از 119 تا 145 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکهاایجاد هوشمندینشر هوشمندیمشتری گراییرقیب گراییبازارمقیاسبانکهای تجاریاطلاعات