کلیدواژه وفاداری به نام تجاری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پورسلیمی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : امیدی، انوش ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریبازاریابی احساسیسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیک
-
2.
نویسنده : سادات حسینیان، سیدرسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکنان
-
3.
نویسنده : کوثری فر، احمد ؛ جاویدی زرگر، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانرضایت مشتریان
-
4.
نویسنده : سادات حسینیان، سید رسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکناناشتراک دانش
-
5.
نویسنده : ایرانمنش، مژده ؛ شریفیان، اسماعیل ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:ایرانفوتبالنام تجاریوفاداریپوشاک ورزشیوفـاداری بـه نـام تجـاری
-
6.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 133 تا 153 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
7.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
-
8.
نویسنده : خلیلی، نصراله ؛ سلامی، محمدعلی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (28 صفحه - از 155 تا 182 )
کلیدواژه ها:مشتریرفتار مصرف کنندهوفاداری به نام تجاریترجیح نام تجاریمشتریاننام تجاریقیمتترجیحتبلیغاتکیفیت
-
9.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سروش محمد آبادی، علی رضا ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:عدالترضایتکیفیتوفاداری به نام تجاریمشتری گرایی
-
10.
نویسنده : احسانی، محمد ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریهوادارانتداعی نام تجارینام تجاری موفق