-
1.
نویسنده : کاظمی پور، احمد ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ الهی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 308 تا 338 )
کلیدواژه ها:برندبین المللی سازیارزش ویژه برندفوتبال حرفهای
-
2.
نویسنده : مرتضوی، ساجده سادات ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحه - از 1582 تا 1598 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مسئولیت اجتماعی تداعی برند آگاهی از برند هواداران
-
3.
نویسنده مسئول : فتحیان، روح الله ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 161 تا 180 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهور