-
1.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 66 تا 75 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشیتبلیغات رسانه ایدانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
-
2.
نویسنده مسئول : الماسی، سمانه ؛ نویسنده : زمانی دادانه، کیوان ؛ عیدی، حسین ؛ فرناندز، جرونیمو گارسیا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (36 صفحه - از 155 تا 190 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندآگاهی از تبلیغات
-
3.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیدانشجویان تربیت بدنیارزش ویژه برندپوشاک ورزشیارزش ویژهمدلعناصر آمیخته بازاریابیپژوهشقیمتتبلیغاتصنعت پوشاک ورزشیپرسشنامهآگاهی و تداعی