-
1.
نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ محمودی، احمد ؛ گودرزی، محمود ؛ میزانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها:خصوصیکیفیت خدماتبدنسازیدولتیباشگاهمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشدهباشگاههای دولتی
-
2.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : اکبری یزدی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ خبیری، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 15 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفن کیفیت خدمات (SERVQUAL)لیگ برتر فوتبال ایرانورزشورزشگاههاهندبالبازیکنان
-
4.
نویسنده : احمدی یزدی، حمید رضا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1391 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیهویت تیمیکیفیت رویدادشهرآورد فوتبال