-
1.
نویسنده : جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛ عاشوری، محمد ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد 1392 - شماره 116 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیریاختلال خواندناختلال نوشتناختلالنوشتندانشآموزانآموزشکودکاناختلال در خواندن
-
2.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1392 - شماره 117 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:نظام آموزشیآموزش فراگیرآموزشدانشآموزانعادیمعلمانآموزش و پرورشدانشآموزان با نیازهای ویژهکودکانمدارس
-
3.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ جلیلی آبکنار، سیده سمیه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن 1389 - شماره 105 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 32 تا 38 )
کلیدواژه ها:درس علوم تجربیپیشرفت تحصیلیتقویت
-
4.
نویسنده : جلیل آبکنار، سمیه ؛ رضوی، فاطمه ؛ عاشوری، محمد ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1395 - شماره 141 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 59 تا 69 )
کلیدواژه ها:اختلال طیف اتیسمنسخه پنجمراهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
-
5.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛ رضوی، فاطمه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1394 - شماره 136 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 57 تا 60 )
کلیدواژه ها:کم توانی ذهنینارسایی هوشیانجمن روان پزشکی آمریکا
-
6.
نویسنده : پور محمد رضای تجریشی، معصومه ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛ عاشوری، محمد ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر 1392 - شماره 122 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 28 تا 39 )
کلیدواژه ها:راهبردهاي شناختيبازآموزي اسناديراهبردهاي فراشناختي
-
7.
نویسنده : جلیلی آبکنار، سیده سمیه ؛ عاشوری، محمد ؛ موللی، گیتا ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد 1390 - شماره 108 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 38 تا 47 )
کلیدواژه ها:فراشناختخواندن كودكفراشناختیشنواییاطلاعاتآموزشدانشکودکان آسیبدیده شنواییدانشآموزان
-
8.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 140 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:ناتوانی یادگیریاختلال یادگیری ویژهپاسخ به مداخله