-
1.
نویسنده : بهبودی اصل، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:اولویت بندیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانیشاخص انتخاب
-
2.
نویسنده : محقر، علی ؛ رضوی، مصطفی ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 737 تا 760 )
کلیدواژه ها:نوآوریپویایی سیستمزنجیره تامینخلق مشترک دانشدانشسیاستسازمانسیستمانباشت دانشسـازمانمدلسناریو
-
3.
نویسنده : حاجی آخوندی، عرفان ؛ هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1392 - شماره 17 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
-
4.
نویسنده : عزیزی، خسرو ؛ میرکاظمی مود، ماریا ؛ مزدکی، علیرضا ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1394 - شماره 60 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارانخدمات درمانیتصمیم گیری چندمعیاره
-
5.
نویسنده : محقر، علی ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ نویسنده مسئول : میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1391 - شماره 70 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (31 صفحه - از 149 تا 179 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجینوآوری رادیکالنمودار جریانرویکرد پویاییهای نظامنمودار علّی- معلولینوآوریسـازماندانشمدلمحصولاتسازمانبـابـهیـا
-
6.
نویسنده : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ ابراهیمی، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:صادراتموانعتوسعه صادراتآذربایجان غربیصنایع تولید
-
7.
نویسنده : گلابچی، محمود ؛ تلخابی، هادی ؛ پرچمی جلال، مجید ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1393، سال ششم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 809 تا 830 )
کلیدواژه ها:تحریم: پروژههای طرح و ساختعلل ایجاد ادعامدل علّی- معلولیتحریمهاپیمانکارپروژهمدلادیا
-
8.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ قاسمی، علی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 529 تا 550 )
کلیدواژه ها:بهکارگیری دانش مشتریتوسعۀ محصول جدیدسازماندهی دانش مشتریکسب دانش مشتری
-
9.
نویسنده : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی، کمال الدین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 52 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:خانه کیفیتخلق دانشمجموعه های فازیاسـتراتژی هـای مـدیریت دانـش
-
10.
نویسنده : محقر، علی ؛ نوری، مژگان ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ سرابی، نیما ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 23 تا 50 )
کلیدواژه ها:زنجیرۀ تأمینشرکت های مهنسی و ساختخانۀ کیفیتتئوری مجموعههای فازیفازیQFDتصمیمگیریکیفیتمرحلهمدل