پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : بهبودی اصل، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:اولویت بندیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانیشاخص انتخاب
-
نویسنده : تقی یاره، فتانه ؛ نیک رفتار، طیبه ؛ عباسعلی، زهرا ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:دانشگاه تهرانروش کیوالگوی ذهنیمدرس الکترونیکینقش یاددهنده
-
نویسنده : رسولی، هاتف ؛ مانیان، امیر ؛
(24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:منطق فازیبانکداری الکترونیکسیستم استنتاج فازیخدمات الکترونیکی
-
نویسنده : سلیمیان، حسین ؛ خلیلی شورینی، سهراب ؛
(24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:استراتژیدرخت تصمیمهمسویی افقی استراتژیکلاس بندی داده ها
-
نویسنده : صفری، سعید ؛ شیرزاد، صفیه ؛ خلیلی، حسن ؛
(22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمدیریت کیفیتبیمه مرکزی ایرانفرایند مدیریت کیفیت
-
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
(30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ نگهداری، امیر نیما ؛
(22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
(26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی