-
1.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛ سعیدا اردکانی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندجذابیت سازمانیبرند کارفرماتمایل افراد جویای کارمدلسازی معادله ساختاریمدلارزش ویژهسازمانپژوهشبازار کاربرازشکار
-
3.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا