-
1.
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نظری، کامران ؛ عارفی فر، عارف ؛ نویسنده مسئول : اکبری، پیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1403 - شماره 36 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:دلبستگی کاریعملکرد رفتاریبهبود فضای کسب و کاراصالت برند درک شدهبرندسازی داخلی
-
2.
نویسنده : آینه، معصومه ؛ مختاری، محمد علی ؛ اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛
مجله:روستا و توسعه پایدار فضا»بهار 1401، دوره سوم - شماره 1 رتبه: ب (19 صفحه - از 82 تا 100 )
کلیدواژه ها:تعاونی روستایینوآوری بازتوسعه کارآفرینانههمه گیری کووید 19کارآفرینیتعاونیبــابـانوآوریتوسـعهتعاونی هــای روســتاییتعاونی هـای روسـتاییتوسعه
-
3.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه: ب/ISC (28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
4.
نویسنده : نظری، کامران ؛ نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1404 - شماره 39 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 40 تا 59 )
کلیدواژه ها:توسعهکسب و کاررسانههای اجتماعیاینستاگرام
-
5.
نویسنده مسئول : احمدی، فریدون ؛ نویسنده : اعظمی، محسن ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»پاییز 1400 - شماره 39 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 161 تا 180 )
کلیدواژه ها:شهروند شرکتیشهروند قانونیشهروند داوطلبانهشهروند اخلاقیشهروند اقتصادی و سرمایه اجتماعی
-
6.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 122 تا 136 )
کلیدواژه ها:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
7.
نویسنده : محمدی فر، یوسف ؛ اعظمی، محسن ؛ فیض آقایی، پریا ؛
مجله:دانش پیشگیری و مدیریت بحران»تابستان 1399 - شماره 36 رتبه: ب/ISC (10 صفحه - از 177 تا 186 )
کلیدواژه ها:نظریه بنیانیوقایع گسترد ه طبیعیزلزله کرمانشاه.مد یریت بحران
-
8.
نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛ نویسنده : حسین پور، مهدی ؛ مختاری، محمد علی ؛ اعظمی، محسن ؛
مجله:ترویج علم»پاییز و زمستان 1401 - شماره 23 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 243 تا 257 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیاینترنت اشیاءنظریه داده بنیاد و دانشگاهنظام آموزش عالیکارکنانکدگذاری