-
1.
نویسنده : رازقی، یاسمین ؛ روستا، احمد ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ قره چه، منیژه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1392، سال ششم - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 27 تا 48 )
کلیدواژه ها:برندکارآفرینانهشرکت کوچک و متوسطبرند شخصیبرند بنگاهاثر کارآفرینکارآفرینمدلبرندسازیبازارBrandشاخص
-
2.
نویسنده : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادیزاده مقدم، اکرم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:برندچابکی سازمانیارزش پیشنهادیبرند بنیادین